Nie ma to jak spędzić sobotę na gotowaniu.! Nie ma nic lepszego jak gotowanie dla ukochanej osoby. Dzisiaj postanowiłam zrobić PANZEROTTI.! ...

#2 Smak dnia- panzerotti

By | 17:11 4 comments
Nie ma to jak spędzić sobotę na gotowaniu.! Nie ma nic lepszego jak gotowanie dla ukochanej osoby. Dzisiaj postanowiłam zrobić PANZEROTTI.! Mój najulubieńszy przysmak z Mediolanu. I powiem szczerze, że smakowało dosłownie tak samo. ;)

Panzerotti to włoskie pierogi, wypełnione różnymi przysmakami. Smakują trochę jak pizza.I są bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu.

Co potrzebujemy.?
*30g drożdży
*1kg mąki
*1/4 l ciepłej wody
*szczypta cukru
* łyżeczka soli
*5 łyżek oliwy z oliwek
*pomidory+mozzarellę+zielone pesto.
* kurczak+szynka+ser żółty
* salami+szynka+pomidory+ser żółty
* banany+ winogrona+mandarynki
*ser żółty+tuńczyk+pieczarki+szynka

Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki łączymy i odstawiamy ciasto do wyrośnięcia. Jeżeli ciasto już wyrosło, wałkujemy i wycinamy kółeczka średnicy ok 10-15 cm.Wkładamy farsz do wyciętego kółeczka,na środku i zawijamy jak pierożka. Aby lepiej zlepiły się końcówki smarujemy je białkiem, a całe pierożki obtaczamy w żółtku, aby były bardziej złote. Piekarnik ustawiamy na około 180 stopni i wkładamy nasze pierożki na głęboki olej. Prawda, że proste.? Pieczemy aż zauważymy złoty kolor ;)







Smacznego.! ;D
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :

  1. A Pietras nie ma z Toba za dobrze? Ciągle gotujesz i gotujesz mu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha ja gotuję a on czasem zmywa ;p Stwierdził, że jestem idealną kandydatką na żonę ;p

      Usuń
  2. Może to pytanie jest nie na miejscu, ale strasznie interesuje mnie jak dajesz sobie radę finansowo. Podejrzewam, że to pytanie już padło, ale nie znalazłam odpowiedzi. Chodzi mi tylko o to czy korzystasz z jakiś programów, kredytów dla studentów czy może jednak pomagają ci rodzice. Pytam, bo sama poważnie zastanawiam się nad studiami za granicą (jako, że studia w PL są bezsensowne i niepraktyczne- wiem bo studiuję), ale moim największym problemem są niskie fundusze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co wszystko dzieki rodzicom. Dania niestety nie oferuje żadnych ulg dla zagranicznych studentów, a w Polsce nie dowiadywałam się, bo watpie zeby cos było.. Niestety Dania jest droga i z tym trzeba się liczyć. Moje wydatki zależą od tego ile rzeczy przywiozłam z Polski ;p

      Usuń