Ostatnio przeglądałam różne strony internetowe i znalazłam  www.dometwice.com . Na tej stronie znajdziecie dużo wzorów tatuaży. Są one zm...

tattoo- dometwice

By | 18:11 5 comments
Ostatnio przeglądałam różne strony internetowe i znalazłam www.dometwice.com. Na tej stronie znajdziecie dużo wzorów tatuaży. Są one zmywalne, utrzymują się kilka dni na skórze. A co najważniejsze są hipoalergiczne.! Jeżeli chodzi o ceny to naprawdę nie są wygórowane. 
Ostatnio sama myślałam nad nowym tatuażem, ale po tym jak znalazłam tą stronę, stwierdziłam, że zamówię sobie jakiś tatuaż i sprawdzę czy aby na pewno prawdziwy by mnie nie denerwował w danym miejscu. Myślę, że jest to świetny sposób na `przyzwyczajenie się` do nowego nabytku. 

Ja już ponad rok temu zrobiłam sobie jaskółkę na brzuchu. Dlaczego akurat to.? Jaskółka jest symbolem wolności, od stuleci uznana jest za dobrą wróżbę. Ptak ten symbolizuje niekończące się szczęście, pozytywne zmiany w życiu, ognisko domowe, nadzieję i pomyślność. Nawet jaskółka symbolizuje czystość, ponieważ nie siada na ziemi i tym samym nie styka się z brudem. Ten tatuaż planowałam prawie rok. Z dwustu różnych jaskółek wybrałam w końcu jedną, tą idealną dla mnie. 

Szczerze powiem, że bardzo, bardzo podobają mi się tatuaże. Całe ręce czy nogi wytatuowane robią na mnie wrażenie. Wiem, że dla jednym jest to szpecenie ciała, a dla drugich sposób na wyrażenie siebie. Opinie są podzielone. Mi się mega podobają, ale dla tych co nie mogą mieć prawdziwych dometwice jest idealną opcją ;) 


13zł

13zł

25zł

13zł

13zł



zestaw 50zł.

pióropusz 13zł

gun 13zł

pióro 13zł

Jak widzicie od koloru do wyboru ;) facebook-dometwice

Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy :

  1. skąd ty bierzesz pomysly na bloga? Swietny jest ten sklep! Oby wiecej takich postow! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. KOLEJNY RAZ MNIE ZACHWYCIŁAS ;) SAMA CHCIAŁAM TATUAŻ (CZASZKĘ) ALE NIE WIEDZIALAM JAKĄ, A TERAZ MAM AŻ 5 DO WYBORU I NA PEWNO ZAMÓWIĘ JE WSZYSTKIE ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. super Monia ;) Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. LOVE!!! super są

    OdpowiedzUsuń