Taką cudowną notatkę zastałam w domku jak wróciłam ze szkoły ;p  Dzisiaj dowiedziałam się, że od jutra jednak jestem wolna.! Już jutr...

pearl collar

By | 18:18 5 comments
Taką cudowną notatkę zastałam w domku jak wróciłam ze szkoły ;p 

Dzisiaj dowiedziałam się, że od jutra jednak jestem wolna.! Już jutro prezentacja. Nie wiem na jakiej planecie ostatnio żyję, ale nie ogarniam co się dookoła mnie dzieje. Nareszcie koniec semestru, nie powiem bo na moją szkołę nie narzekam, ale trochę czasu chętnie spędzę w Kg. Teraz jak jest P to wszystko inaczej wygląda. Nie ma czasu na nudę. 
Dzisiaj znowu próbowałam się uczyć szyć. Nie powiem, bo z owerlokiem coraz lepiej sobie radzę. Nadal problem mam z wykrojami ;p Dzisiaj próbowałam zrobić dla P koszulkę. Jak się cieszę, że wykrój zrobiłam na taki bardzo duży rozmiar, bo wyszła z niego idealna `emka`. Jednak z prezentem dla Magdy było dużo gorzej. I tak już wie co dla niej szykuję, więc Wam powiem ;p Chciałam zrobić nietoperza koszulkę, ale niestety nie przewidziałam pewnych rzeczy. Jest zabawnie, nie powiem. Jeszcze trochę materiału i wykroi pójdzie do śmieci i na pewno zacznie mi wychodzić ;p 







Ostatnio zakochałam się w perłowych kołnierzykach. Są po prostu cudowne. Najładniejsze znalazłam u Witheart. Dziewczyna sama wszystkie tworzy za pomocą filcu perełek i igły z nitką. Są przepiękne i bardzo wygodne. Ładnie się układają i myślę, że mogą być idealnym prezentem świątecznym.
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy :

  1. Ojj.. chciałabym umieć chodzić na szpilkach tak jak Ty :(

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. witam,kolnierzyk rzeczywiscie piekny!!!czy moglabys zdradzic czy kolnierzyk podszyty jest podszewka,czy widac nici?kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest podszyty ;) Nie ma żadnych nici na wierzchu ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. wyglądsz cudownie! ;) Miłość kwitnie to i ty kwitniesz ;)

    OdpowiedzUsuń