Od miesiąca dostaję wiele anonimowych e maili na poczcie na temat sukienki na studniówkę. Kilka osób mnie pyta jakie polecam sklepy, jaką su...

prom night

By | 02:55 8 comments
Od miesiąca dostaję wiele anonimowych e maili na poczcie na temat sukienki na studniówkę. Kilka osób mnie pyta jakie polecam sklepy, jaką sukienkę ja bym założyła. Jest to mega miłe, że pytacie, więc tutaj znajdziecie większość moich typów. Szczerze chyba wszystkie sukienki bym zaadoptowała =)
SUKIENKI:

www.asos.com  Wszystkie sukienki, które tu widzicie są z przeceny i kosztują mniej niż 150zł ;)







www.riverisland.com


http://shop.mango.com/PL/mango




www.zara.com



www.newlook.com






Kolejnym problem zawsze są buty. Gdzie znaleźć buty na tę szczególną noc.?
Poza www.deezee.pl czy www.stylowebuty.pl jest jeszcze wiele fajnych sklepów internetowych, gdzie myślę, że warto zajrzeć.

www.merg.pl





*www.dash44.pl
*www.schaffashoes.pl
*www.papilion.pl

oraz w sieciówkach czy na stronach internetowych tam gdzie sukienki ;)

Skoro już mamy sukienkę i buty to każda z nas marzy o nowej torebce, a na taką okazję nie ma nic lepszego niż kopertówka.

www.houseofmima.com


www.monashe.pl



Jeżeli chodzi o biżuterię to ostatnimi czasu Wasz serca skradły www.malvaretki.pl.
Polecam również spojrzeć tu:

*Witheart



*www.macherie.pl
*www.bydziubeka.pl
*www.apart.pl


Na każdej stronce znajdziecie od koloru do wybory produkty. Zarówno sukienki, buty, kopertówki jak i biżuterię. Studniówka to jedyna taka noc, wyjątkowa i relaksująca.. Wiadomo po niej już tylko 100 dni i     maturka ;)

Ja swoją studniówkę wspominam dobrze. Jeden z najlepszych hoteli w mieście, jedzenie wyszukane, wystrój sali specjalny na tę okazję. Każda w pięknej sukni, panowie w garniturach. Wszyscy wyglądali idealnie. Każdy był zadowolony. Wtedy wydawało mi się to takie magiczne. Ja byłam na trzech studniówkach i powiem Wam, że najlepiej bawiłam się na studniówce Patryka, która była w szkole. Nie sądziłam, że może być fajnie kiedy tańczy się na szkolnym korytarzu, je przy stołach między klasami.. Zawsze studniówka kojarzyła mi się z tym co było u nas,. Jednak po tamtej nocy stwierdziłam, że najlepsza zabawa by była w szkole. Może i jest to miejsce, które nienawidzimy bądź kochamy, ale też miejsce, które powinno się kojarzyć z tą imprezą.
Zresztą studniówka teraz a kiedyś (za naszych rodziców czasów) to inna bajka. Na zdjęciach widziałam jak moja mama miała na sobie( teraz dla nas wieśniacką) kreację, buty prawie płaskie. Nie było latania po kosmetyczkach, fryzjerach etc. Było naturalnie, po szkolnemu. Masakra tak to wszystko się zmienia..



Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy :

  1. Bardzo mi się przyda! Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty ten post! Szkoda, że rok temu nie prowadzilaś bloga ;) Od dzisiaj mam 4 dodatkowe sklepy na swojej liscie ;) dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jest swietny, az sie dziwie ze Ci sie chciało tyle szukac ;) szacun! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się torebki z www.monashe.pl. Cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może na studniówke za pozno ale na sylwestra zdaze ;) dzieki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia nasze mamy to chyba były w białych bluzkach i granatowych spódniczkach ;p
    ps: Róbcie z P. wesele, bo też chce którąś z tych sukienek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kochana ;p moja mama miała `sukienkę` ;p hmm, gdzie my i ślub. Poczekaj jeszcze trochę ;)

      Usuń